neděle 11. května 2014

Nákupy 1

Do rubriky nákupy budu přidávat v různých dávkách moji novou kosmetiku. Dekorativní i pečující. Nebudu přispívat články měsíčně ani podle jiného časového pravidla, ale prostě když uznám, že jsem toho nakoupila tolik, že je na čase se s tím podělit.. ;)

Sada třech vatových odličovacích tampónků Bel s jedním balením vatových tyčinek Bel a minibalením se dvěma tampóny Ria normal za 72, 90 Kč. Zakoupeno v Rossmannu.





Stíny Miss sporty z výprodejního košíčku v Rossmannu za 29, 90 Kč.


Obsahují malý oboustranný aplikátorek, který je na jedné straně klasicky větší a na druhé menší. Já ho normálně používám.


Pigmentace je bez použití báze slabá, s bází jsou stíny fajn. barvy jsou tmavě a světle modrá, světlince růžová a fialová. Všechny obsahují šimer.


Magnetické laky na nehty od Esence s magnety jsem koupila také v Rossmannu. Oba laky jsou za výprodejní ceny, magnety byly trošku dražší.


Laky od Essence Nail art magnetics nemají příliš pěkné barvy, ale do koupě jsem šla s tím, že "magnetovací techniku" vyzkouším. Nejdříve jsem tedy koupila jeden lak a jeden magnet a až při příští návštěvě Rossmannu další, protože jsem už měla techniku trochu osvojenou a věděla jsem, že vše opravdu funguje i když se chvilku musí hledat ten správný grif.
Jeden je podivně hnědý se zeleným nádechem a šimerem. Tato barva je vyloženě ošklivá, ale za pokus to určitě stálo. Druhý je modravý s výraznějším šimerem než má ten předchozí a je i mnohem hezčí. Ale přesto to s ním barevně stále není žádná hitparáda. Možná jste již pochopili, jiné ve výprodeji ani nebyly. 


Magnety se po nalakování speciálního laku přiloží těsně nad nehet a po pár vteřinách na nich vykouzlí obrazec. V nabídce jsou asi čtyři druhy magnetů. Vybrala jsem si jeden s příčným mřížkováním a jeden se srdíčkem.


Na hnědozeleném laku jsou motivy vidět méně. Pro ukázku jsem zvolila srdíčko.


Příčná mřížka na modrém.


Žádné komentáře:

Okomentovat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)