neděle 18. května 2014

Nákupy 2

Odlakovač Ebelin z DM za 34, 90 Kč.  Měl by být bezacetonový, čímž si nejsem jistá, protože chemikářka mi kdysi říkala, že KAŽDÝ odlakovač obsahuje aceton. A to i ty, které inzerují, že ho neobsahují. Aceton je prý to, co dělá odlakovač odlakovačem, tedy bez něho by prostě nefungoval. Ale nevím. Já chemik nejsem.  Ale co se týká mandlové vůně, tak na to člověk žádný odborník být nepotřebuje. Odlakovač vonět snad ani nemůže a ani tento není výjimkou.  Nevoní a už vůbec ne po mandlích. Prostě je cítit jako klasický odlakovač a běda tomu, kdo k němu bude čichat. Svoji funkci plní tak nějak klasicky uspokojivě. Nevysušuje, odlakuje, ale třpytky musíte vzít staniolovou metodou nebo déle drhnout.




Pro některé možná nezáživná záležitost, ale já se přesto rozhodla sem zařadit i zubní pastu Dontodent, což je značka DM výrobků z řady produktů na zubní hygienu. Málokdo ví, že pasta není při čištění zubů tak zásadní. Mnohem důležitější je tvrdost (čím měkčí, tím lepší) kartáčku a kvalita jeho štětin (hlavička kartáčku by měla být souměrná a štětiny klasicky nahoře zarovnané – moderní různě zešikmené štětinky, za které jen zaplatíte balík, jsou špatně). A samozřejmě pak záleží na správné technice a kvalitě čištění, ale to je už jiná pohádka.
Tato pasta stála 29,90 Kč. Nevím, jestli dech je po ní svěží nějak extra, jak na ní inzerují, ale tak nějak normálně svěží určitě je. 



Pleťová voda Nivea pro suchou až citlivou pleť za 119 Kč. V pohodě odlíčí make-up, řasenku (voděodolnou jsem nezkoušela) a stíny. Neobsahuje alkohol a v očích neštípá ani není nějak jinak nepříjemná. Naopak je na obličeji lehce osvěžující a po jejím použití se cítím pěkně čistě. Je bez parfemace nebo spíš voní tak nějak jemně krémově jako většina produktů od Nivei. 


A máme tu další produkt značky od DM – Babylove vlhčené ubrousky. Stály mě 17, 90 Kč. V balení je jich 15, voní tak nějak jemně lehce svěže, neobsahují alkohol. Já je používám místo ubrousků na intimní hygienu (ty, které jsou pro to určené, jsou nehorázně drahé), popřípadě na odlíčení, když jsem někde na cestách, ale to není ideální (i když bych řekla, že kvalitativně stejné jako odličovací ubrousky Balea), ale do očí neštípá, přeci jen jsou určené pro miminka, měly by být šetrné a jsou. Nosívám je často v kabelce a sem tam s nimi něco otřu. Poslední dobou na ně nedám dopustit.


Další jsou tu dva produkty, které jsem si sama nekoupila, ale dostala, takže neznám jejich cenu. Ze značkou Fleur de Santé nemám velkou zkušenost. Pokud ji někdo z Vás má, tak napište.  Řekla bych, že u nás není tolik rozšířená. Nebo se pletu?

Sugar and milk deo spray mi opravdu voní. Nejsem si jistá, jestli po cukru a mléku (ono totiž cukr a mléko je bez arómatu), ale taková lehce sladší ženská a dlouho vydržící vůně to bude. Jestli se po něm snižuje pocení, to zatím nedokážu zhodnotit.



Clarity fresh skin mask and cleanser by měla být maska a odličovač v jednom.  Výrobek jsem použila jen jednou a to jsem ani neměla make-up, takže těžko mluvit o nějakém efektu. 


Lak na nehty S-he z výprodejního košíčku v DM za 19,90 Kč mě zaujal pastelově modrou barvičkou s lehounkým nádechem šedé.  Výsledný efekt bych hodnotila dobře, ale při natírání je hrozně tekutý a to je docela minus.


 Štěteček je maličký kulatý, myslím, že není nějak úžasný, ale na tom mi až tak nezáleží.


Výsledný efekt.



Stíny S-he taktéž z výprodejního košíčku. Vršek je upatlaný, protože na něm zůstaly zbytky lepidla od cenovek, za to se omlouvám ;).


Barvy fialová, zlatá se šimerem (mě při nákupu nejvíce zaujala a shodou okolností má i nejlepší pigmentaci), oranžová a světle zelená se šimerem.


Pigmentace bez báze nic moc s bází jsou nositelné.  Shora: zlatá, zelená, oranžová, fialová. Zlatá je jednoznačně nepigmentovanější a zelená nejmíň. Ani u jedné ale není znát šimer.


Vichy aqualia thermal denní krém. Hypoalergenní s termální vodou z Vichy. Je určený pro normální až smíšenou pleť (tedy tak nějak pro mě). Měl by být bez parabenů a dlouhodobě hydratovat a udržet svěží vzhled a vláčnost i na dotek.  Hydratuje tedy jednoznačně a jemnou pleť po něm cítím.  Mě Vichy prostě vyhovuje. No, ale je to 509 Kč za 50 ml produktu, co se dá dělat?



Struktura je krémová, lehce tekutější, barva bílá a parfemace nějak výrazná.


Intimní ubrousky Bella. V balíčku je jich deset, svoji funkci v pohodě plní. Není nutno dále rozbírat.





Žádné komentáře:

Okomentovat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)