neděle 9. června 2013

Svalnaté ženy

Já rozhodně netoužím být nějaká křehotinka, co nemá žádnou sílu, ale popravdě bych chtěla vypadat jako žena. Dost často tu na blogách čtu, jak holky mají strašnou radost ze svalů a tak. Na jednu stranu je to fajn. Jsou cílevědomé, mají rády zdravý životní styl (i když to na můj vkus často dost přehání). Ale občas mi přijde, jako by „zklukovatěly“.  Vždyť  neustále se fotit před zrcadlem se zaťatými svaly a hrdým výrazem.  jak mi tady a tamhle narostl sval, to mi přijde... no, takový vtipný. To dělají chlapi. Co se týče mě, tak pevnější břicho by se mi líbilo, ale nějak moc vyrýsované svaly už moc ne. Třeba na nohách docela svaly mám  - z podpatků a dámy divte se, mě to přijde spíš hnusný, než pěkný. Možná tak na tom břiše to ještě jde, ale prostě… nepřipadá mi to moc ženské. A to nemluvím o tom, že některé „ženy“ jsou to schopné dotáhnout do absolutního extrému. Prostě toť můj názor, ale každý jsme jiný. Někomu se zase nemusí líbit můj postoj k některým věcem.




Například tato žena může mít podpatky třeba půlmetrové a prádýlko ještě výstřednější, ale sexy prostě nebude...

6 komentářů:

  1. Dekuji moc, ano je to opravdu nevšední, ale krásne, tez plne stresu, protože se ve vtreine muze vse zmenit a jde o život......at si chlap sam rekne, zdali to chce videt nebo ne....muj pritel ma strach, prave říká, ze by se bal, ze by si nechtene pokazil vztah ke me jako k zene milence, a ja to respektuji....

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to stejně, líbilo by se mi mít trochu břišáky, ale jinak na tom nevidím nic hezkého. Už se mi ani nelíbí postava beautygloss, podle mě je to už moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně ona je taková, jako myslím. Jednou dokonce udělala článek o tom, že je skoro jako kluk. Z několika vět jsem to dokonce pochopila tak, že je to prý lepší, než dívky, co se malují a tak. Já na tom nevidím nic špatného, když se holka chce líbit a vypadat jako žena. Na jejím blogu je přesně to, co myslím. Pořád stojí hrdě před zrcadlem se zaťatými svaly... Na její blog jsem chvíli chodila, ale pak už se mi docela zprotivil. Celkově její názory a tak... Ale to je prostě věc každého. Ona ať si je jako kluk, já budu jako holka. Asi bychom si nerozuměly, ale neříkám, že je špatná. nikomu tím neubližuje. její věc...

      Vymazat
    2. Mne sa postava Beautygloss páči. Ja by som chcela mať také svaly jak ona. Obdivujem ju. Jej blog sa mi páči, páči sa mi ako píše.

      Vymazat
  3. Neni to na té fotce travestita? :D
    Myslím, že bodybulding (ne přímo bigarexie) je tak trochu porucha sama o sobě, se kterou se pojí porucha sebeobrazu stejně jako u ppp. Svaly jako na fotce se mi nelíbí - to už ani neni přirozený, to je napumpovaný kdoví čím. Líbí se mi ale pevný postavy a líbí se mi, když mám svaly já (moc jich ale nemám). Dřív se mi taky svaly vůbec nelíbili, ale jak jsem začala cvičit, změnilo se to. Vidíš ty krásný ženský ve fitku, vidíš, jak se tvoje tělo mění a chceš prostě víc - jako koneckonců u všeho.
    Jinak ta mafie a šlapky.. já nevím, to by se člověk musel bát i vyjít na ulici, aby nebyl unesen a prodán do otroctví ne? :D Já jsem ráda že jsem jela bez agentury, mohla jsem si vybrat rodinu dle svého vkusu a musím říct, že jsem si vybrala fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni, je to ženská. Ještě jsem ten obrázek musela zmenšit, protože se nevešel a ve zmenšeným to není tolik vidět, no.

      Vymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)