středa 3. dubna 2013


Já vím, je to tam samý tousťák a prostě šílenost, ale to se všechno vypiluje. Jinak důvod, proč mám první jídla tak pozdě je, že prostě většinou pozdě vstávám.



31.3. Neděle

12:50 – dva řízky, brambory (vstávala jsem pozdě)
15:20 – čtyři plátky toustového chleba s Florou a sýrem gouda
17:30 – dvě housky s Florou a šunkou
20:20 – čtyři toustové chleby s Florou a marmeládou



1. 4. Pondělí

10:50 – čtyři toustové chleby s marmeládou a Florou
13:20 – mrtě polévky, řízek, brambory
15:50 – čtyři toustové chleby se sýrem a Florou
18:50 – velké jablko
21:00 – mandarinka



2. 4. Úterý

8:00 – dva plátky rolády
10:40 – rohlík s bylinkovou pomazánkou a druhý rohlík s nivovým pomazánkovým máslem
13:00 – půl jablka
14:50 – dietní žemlovka a zeleninová polévka
17:20 – rohlík s nějakou uzeninou, Florou, kouskem papriky a kouskem jablka
19:00 – rohlík s uzeninou a kouskem papriky
21:50 – kousek beránka (já vím na večer dost blbý, ale prostě se stalo.. ;) )

5 komentářů:

  1. Zvládneme to i zdravěji, neboj!!! :))Mysleme pozitivně :) Držím Ti pěsti!

    OdpovědětVymazat
  2. pečiva máš opravdu dost, ale pokud přibíráš, myslím, že to vůbec nevadí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže je to furt to samý... Já asi nemám fantazii, nebo nevím. Prostě se stravovat neumím... Nic mi nechutná. Třeba ty hustý jogurty - začínám je jíst, ale že bych je milovala, se říct nedá. A hodně bych potřebovala zeleninu. Jenže s tou taky moc nekamarádím. Všechno se budu nějak snažit, ale je to zelenina - u té mám nějaký blok... Jóó, když mi v Mangalu udělají dobrej salát, tak to je zas něco jinýho - u nich si dám menu třeba někdy jako oběd. Ale jinak? A teď jsem byla na krvi a řekli mi, že mám vit. D naprosto pod normou.. To je taky šílenost.. A masa mám hrozně málo.. Prostě všechno hrůza... :/

      Vymazat
  3. Je fakt, že já jsem informace o anorexii sbírala právě díky těm pubertálním manýrům,ale na pozadí toho všeho byly taky problémy...hlavně to, že mě táta celý život shazoval (i když to tak nebral, nepřipadalo mu to tak) svýma poznámkama jako "ty seš můj metráček, velrybka...seš jako kyselina" nebo když jsem ho slyšela, jak mamce říká, že vypadám jak Fiona ze Shreka. Opravdu to často myslel ze srandy, jenže když je člověk malá/mladá holka, tak prostě..znáš to.
    Tak to máš taky asi dost těžký. Když si zdravá, ale prostě máš rychlejší metabolismus a oni ti to třeba ani nevěřej. Taky sem se o tuhle problematiku nedávno začala zajímat...jakoby z druhé strany. Další z důvodů, proč chci psychologii studovat :)
    Jinak máš pravdu, že se hodně holek..vlastně většina z nich..na těch webech opravdu předvádí. Nejspíš jsou znuděné vlastním životem, tak si hledají, čím by byly zajímavé a tohle je pro ně jeden ze způsobů :')
    Máš opravdu dost pečiva, ale určitě to doladíš. Nejlepší by bylo tam hodit místo tousťáků k obědu flákotu masa. Ale nejlépe se stravovat tak, jak to tobě a tvému tělu vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, rodina udělá hodně, no...
      Já jsem nikdy nějak moc nejedla.. Měla jsem to i z prášků - ubíraly mi chuť k jídlu. Mě spíš vadí, že mi přijde, že se kolikrát víc "šikanují" ty vyhublejší, než ty oplácaný... Kvůli tomu jsem se rozčilovala už hodněkrát. Když je někdo tlustý, tak je krajně nevkusný říct, že je to špekoun, ale když je někdo víc hubený, než by se to komu líbilo, tak už slyším spoustu poznámek, že se musím najíst a bla bla.... Pak takový ty řeči, že přibrat je jednodušší, sednout si k TV a žrát umí každý.., ale zhubnout je už těžší.. slyšela jsem a hlavně tady na netu četla různý podivný názory..

      Vymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)