neděle 31. března 2013


Můžu říct, že jsem se u přepisování těch jídelníčků docela nasmála. Ani jsem netušila, jak je mé stravování tragické. Takový odpad!! Je to prostě tím, že vezmu co je jako první po ruce. Namažu to a  ukusuji to klidně hodinu u počítače. Bůh ví, jak to všechno bude, až nastoupím do práce... No nic, jdu se najíst...



25. 3. Pondělí

6:30 – tři buchty
10:00 – necelé jablko
13:30 – filé, brambory, půl, jablka
15:20 – dva rohlíky s uzeninou
16:20 – pět buchet
20:40 – Jablko



26. 3. Úterý

11:30 – dva rohlíky s Flórou a sýrem (který smrdí) a nivovou pomazánkou.
14:40 – rizoto a zeleninová polévka
16:50 – pár buchet
19:50 – loupák a jablko



27. 3. Středa

9:20 – loupák s Flórou a půl jablka (ujídám to tak hodinu u PC)
11:10 – něco jako loupák (jen je to větší) s flórou
12:30 až 13:00 – horká čokoláda se zmrzlinou (je to šíleně syté a taky šíleně dobré)
14:40 – půl toho „jakoby loupáku“ a kus jablka
17:00 – dva rohlíky s nějakou uzeninou, flórou a sýrem.



28. 3. Čtvrtek

10: 30 až 11:00 – dva plátky mazance s Flórou
13:50 – Kung pao
19:00 – řízek a čokoládové vajíčko s lentilkami



29.3. Pátek

11:00 – tři kousky beránka
15:00 – bílá polévka, bramborová kaše, špenát
18:00 – tři veky s Flórou a sýrem



30. 3. Sobota

11:00 – čtyři štrůdly
12:50 – sekaná a bramborem a zelím
16:00 – tři housky s Flórou a sýrem
18:00  - celý malý beránek
20:00 – čtyři plátky veky s Flórou a šunkou

4 komentáře:

  1. Je to dost jednostranný, pořád samí pečivo, buchty.. Ale určitě lepší než to jídlo příliš hrotit. Je fajn o tom nepřemýšlet, já bych si hrozně přála prostě přijít a vzít si k jídlu první co je po ruce :D Když několik hodin nebo dokonce dní dopředu plánuju, co budu jíst, tak to je nezdravý. Teda jídlo sice zdravý, ale psychika úplně mimo. Ale pokud ti chybí nějaký vitamíny tak by asi bylo dobrý to lehce oživit, třeba k tomu pečivu přidat zeleninu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm - zeleninu bych měla.. Třeba jsem zjistila, že když si na ten chleba dám cherry rajče, tak mi to i víc chutná... Jako já to všechno řešit budu, ale prostě nějak postupně. Ale rozhodně tomu nechci nějak extrémně propadnout.. Ale co si plánuju dopředu jsou obědy. Já nic sama nevařím (ani pořádně neumím), tak nikdy nevím, co si dát k obědu. Proto jsem taky dost zhubla. Protože jsem pár let skoro vůbec neobědvala. Tak z toho mám vždycky hrůzu já - co budu vlastně ten den mít k obědu?

      Vymazat
    2. Ty teda vypadáš jako pěknej lenoch co se jídla týče :D Sníst to, co je nejrychlejší a nejpohodlnější. Já naopak vařim ráda, těšim se na to a vychutnávám si to, prostě si to jídlo užívám a snažím se neodbývat se :) Co se naučit vařit? Třeba tě to i začne bavit a v životě se to bude hodit

      Vymazat
    3. JO - máš pravdu, lenoch.. Já to spíš beru, že musím jíst.. Nějaký vychutnávání to ani ne. Mě to nebaví. Něco napichovat na vidličku, pořád to z ní padá.. Sním dvě sousta a už nemůžu... To mě zrovna nebaví. Žádná slast. Prostě jen povinnost. Občas si taky něco vychutnám - to asi každej, ale většinou to ani není pořádně jídlo. Já jsem prostě vybíravá. Když by to šlo, tak bych se klidně živila nějakýma dobrotama z cukráren..
      Vařit se budu muset naučit. To jo, ale prostě nějak mě to nechytá. Vždycky se na tom něco podělá. Půl hodiny se dělá něco a snědený je to během minuty. takovej divnej nepoměr.
      Asi jsem divná já, nevím...

      Vymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)