pondělí 25. března 2013


24. 3. Neděle

10:30 – jahodový perníček
13:00 – domácí pizza
16:00 – jogurt
18:00 – půl celozrnné bagety s nějakou uzeninou
21:00 – čtyři kousky buchty

5 komentářů:

  1. Ahoj...
    Podle popisu chceš přibrat.. ale touto cestou to fakt nepůjde! ;)
    (Né, nejsem kráva, která o tom ví prd! Vím o tom dost..)
    Máš celkem nesjednocený časy mezi jídly, ale to by zas tak nevadilo..
    Jídla máš malinko a hlavně to co jíš ani není jídlo. Jogurt? toho se nenajíš, chtělo by to k němu ovoce, nebo nějaké pečivo, ale né bílý rohlík, z něho se nenajíš, ten tě bude nutit vzít si další protože má vysoký GI.
    Uzenina také není dobrá volba a půl bagety?

    JEstli přibrání myslíš vážně, změň skaldbu jídla a hlavně postoj. tot je totiž jídelníček anorektičky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych řekla, že časy mám relativně sjednocený...
      Víš, já jsem hlavně třeba i líná si to připravit, tak když mám prostě "čas na svačinu" a vidím, že ta bageta je rozkrojená a já mám třeba rozkoukaný film, tak jí prostě vezmu a je to... :D Ráno si dělat snídani je otrava, tak si vezu perníček a taky toje.. :D Tohle jsou takový moje vnitřní výmluvy, ale samozřejmě máš pravdu a vím, že je to chyba a snažím se jí odbourat..U mě je problém asi hlavně v malých porcích.. Prostě jsem celej život nějak vůbec nejedla. Prostě jsem si to nějak neuvědomovala a hlavně neměla jsem hlad, tak mi to tak přišlo normální. A teď mi to nejde se to celý odnaučit..

      Vymazat
    2. Takhle.. já jsem momentálně ráda, že vůbec jím 5x denně a né míň.. Další krok je ty porce zvětšit... Prostě jsem nikdy nebyla žádnej žrout - na tvůj blog jsem ti napsala jeden z důvodů..

      Vymazat
  2. Také musím říct, že toho jídla moc nemáš..:)
    Ale to asi sama víš :)
    Chce to všechno čas..sama vím, že změna ze dne na den není jednoduchá a chce to spíš postupně..:)
    Jen doufám, že máš v plánu taky zlepšit skladbu jídelníčku..ne jenom porce :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to určitě jo... Ale zhruba před půl rokem jsem jedla střídavě jen nějaké koláče a samý sladký... Takže to bylo ještě horší.

      Vymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)