úterý 9. dubna 2013


3. 4. Středa

11:20 – loupák s Florou a čokoládová mléčná rýže Riso (parádní, když na mě jde hlad…)
13:50 – dietní zapečené těstoviny, zeleninová polívka
16:20 – dietní jablkový koláč
19:00 – rohlík s Florou a nějakou šunkou a jablko



4. 4. Čtvrtek     tady jsem zjistila, že mám o kilo víc.. J

10:00 – kousek beránka
12:00 – dva rohlíky s nivovým pomazánkovým máslem a kouskem papriky
14:30 – dietní žemlovka a zeleninová polévka
15:50 – loupak s Florou a jablko
18:50 – dva takové slané rohlíky se sýrem




5. 4. Pátek

10:20 – rohlík s pomazánkovým nivovým máslem
12:00 – Selský jogurt jahoda
14:30 – palačinka se špenátem, obloha a zeleninová polévka
17:00 – mléčná rýže Riso
18:50 – rohlík s Almette bylinkovým a jablko



6. 4. Sobota

12:30 – treska se zeleninou a bramborem
15:20 – mléčná rýže, mandarinka
17:30 -  dva rohlíky se šunkou, se sýrem a čtyři sherry rajčátka
19:30 – jablko



7. 4. Neděle

11:40 – mléčná rýže
13:00 – kuřecí kousky ve sladkokyselé omáčce s rýží a zeleninou
15:20 – sladký vdoleček
17:20 – dva rohlíky s Florou a šunkou a čtyři sherry rajčátka



8. 4. Pondělí

7:00 – kousek loupáku s florou a kousek banánu (nestíhám)
12:50 – dva jogurty s nějakým zrním
14:20 – maso se sladkokyselou omáčkou, rýží a zeleninou
16:20 – mléčná rýže Riso malinová a mandarinka
19:00 – kus buchty



9. 4. Úterý

8:00 – mléčná rýže Riso
10:00 – dva rohlíky s Florou a sýrem a čtyři sherry rajčátka
13:30 – Mangaloo menu: salát s kuřecím masem a polévka hráškový krém (moc dobý a strašně mě to přesytilo)
17:00 – banán
19:30 - mandarinka

6 komentářů:

  1. líbí se mi jak jíš takové obyčejné věci :) myslím to tak že diety bývají většinou hrozně drahé ... ale ty si umíš vystačit i s obyčejnými věci :) a podle mě budeš určitě hubnout i tak :)) a k tomu tvému komentáři: sebevědomí ještě určitě nemám, jen sem se ten den cítila prostě hezky... doufám že to pravé každodenní sebevědomí přijde s ubývajícími kily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. Víc zhubnout už nechci... Spíš nabrat, víš.. Mám podváhu.. ;) A máš pravdu, nějak zatím nekupuju žádný extra drahý produkty..
      Sebevědomí dělá hodně. sama vidíš, že ti to ten den pomohlo. Lidi kolem to vycítí. Snad tě štíhlost udělá šťastnější, když po ní tak toužíš, ale přijde mi, že jí dáváš větší váhu, než má...

      Vymazat
    2. Mě taky ty jídelníčky připadají spíše hubnoucí, navíc tam máš dost málo bílkovin :) Ale gratuluju k přibranému kilču, ikdyž - kilo sem kilo tam :D Mě se váha třeba přes den změní o 2 kila a pak je zase stejná :D, jako přibrání bych brala až tak ty 3, 4.. kila ;)

      Vymazat
    3. To asi jak se vezme.. Když před tím jíš ještě několokanásobně míň, tak zas nejsi schopna toho hned sníst tunu... Ne, tohle hubnoucí není... Mám každé svačiny dvojnásobek, než bych si vzala normálně a vůbec jsem dřív nějaký svačiny a takový kraviny neměla...
      Pro toho, kdo před tím žral jako nezjednaný, je to hubnoucí, pro toho, kdo jedl málo, je to přibírací.. Asi tak...

      A jinak já se vážím ráno skoro bez prádla, tak je ta váha jakš takš poctivá.. Je jasný, že pak po obědě by byla třeba jiná nebo tak... Ale myslím, že to beru jakš takš poctivě, takže nevážím obsah střev ani oblečení...

      Vymazat
  2. Děkuju moc :) To je mi moc líto:/ Vždycky je to hrozně smutný, když někdo onemocní..ale to je problém stáří, který musíme přijmout:(
    Takový superpečivový čtvrtek :D ale gratuluju k přibranému kilu :) Jů hráškový krém <3

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úplnou pravdu s těmi předpojatými názory na hubené lidi. Nesnáším ty poznámky, že jsem děsně hubená, že přibrat je přece tak lehký..a bla bla. Jasně, přibrat možná lehký je, dokážu se od rána ládovat týden v kuse, ale copak to je normální a zdravý? Nemluvě o psychice...
    Máme to těžký a ostatní tomu zkrátka nerozuměj:/

    OdpovědětVymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)