čtvrtek 26. března 2015

Nákupy 6

Mám problematičtější pleť a snažím se na ni používat kvalitnější produkty. Kupovala jsem si Vichy krém zhruba za 500,-, ale víme, že někdy i levnější produkty dokážou téměř totéž. Velkou chválu slýchám na pleťový krém (a kosmetiku vůbec) od Cienu z Lídlu. Sama jsem od této firmy zkusila šampon s kondicionérem a nemůžu také nepochválit. Tudíž jsem si zkusila jejich denní krém proti vráskám.

Zatím jsem spokojená, ale úsudky mohou být předčasné, protože jsem si ho na sebe natřela zatím jen párkrát. Dobře hydratuje, má takovou nažloutlou barvu a malinko tužší konzistenci. Vůně těžko popsat, ale přijde mi lehce do citrusova. Zatím spokojenost.


Žádné komentáře:

Okomentovat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)