pátek 13. února 2015

Spotřebováno 2

Tento produkt není přímo ze sekce kosmetika, ale pro někoho by možná mohla být jeho recenze přínosná. Jde o doplněk stravy. Cran-Urin, který mi doporučila uroložka, jelikož mám celkem velký problém s močovými cestami. Když mě to chytne, je to kolikrát až nesnesitelné. Na záchod mám nucení třeba každou druhou minutu, bolí to a nevím co ještě. Prostě žádný med. To mi jistě potvrdí spousta žen, které mají stejné problémy. A právě těm bych toto chtěla doporučit. Jde o přípravek preventivní a musím potvrdit, že než jsem ho začala brát, měla jsem záněty „každou chvíli“ a poté je už nemám. Samozřejmě mě to nevyléčí, ale myslím, že to jako prevence zabralo. V tomto balení je kapslí na jeden měsíc, ale vzhledem k ceně (kterou si, bohužel, nepamatuji) jsem je nebrala každý den, ale spíše ob den.  Ale v každém případě ženám, které stejně jako já trpí záněty močových cest, vzkazuji, řešte to hlavně s odborníkem!

2 komentáře:

  1. Naprosto s tebou musím souhlasit. Také patřím do skupiny lidí, kteří mají problém s močovým měchýřem každou chvilku. Doktorka mi na to předepíše většinou jen antibiotika a řekne mi, ať piju brusinkové čaje. Zatím mi žádné doplňky stravy neporadila. Díky tvé recenzi opravdu přemýšlím, že by bylo fajn tento produkt vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, hrůza. Ještě jsem koupila v lékárně jeden podobnej přípravek, ale je to jakoby "akut". Když už cejtíš, že to na tebe leze, tak si dáš. Mě to, řekla bych, zabíralo. Jinak byla jsi normálně u uroložky? Nebo ti to předepisuje jen obvoďačka? Jestli se ti to vrací, tak si rozhodně řekni o doporučení k uroložce.

      Vymazat

ODPOVÍDÁM VĚTŠINOU TADY U SEBE NA BLOGU - ZVOLTE PŘIHLÁSIT K ODBĚRU E-MAILEM A VŠECHNO VÁM PŘIJDE NA MEJL
Budu ráda za každý upřímný komentář ;)